Plánovaná odstávka databází 18.10.2019 – 20.10.2019: Provoz všech databází byl obnoven, jednotlivé aplikace se vrací do běžného provozu...

Nástroj pro spolupráci, plánování, sledování a komunikaci nad Vašimi pracovními projekty

Dostupné pro

Studenty, Pracovníky, Partnery

Přínosy a klíčové funkce

Dejte týmové práci řád a dosáhněte vyšší produktivity. V Planneru budou vaše týmy moct jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o aktuálních pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o postupu projektů.

Vytvoření plánu – Když vytvoříte plán, vytvoříte zároveň novou skupinu Office 365. Tím se usnadní spolupráce mezi vámi a ostatními nejen v aplikaci Planner (Plánovač), ale taky v OneNote, Outlook, OneDrive a dalších nástrojích.
Přidání úkolů – Když vytvoříte plán, můžete do seznamu práce, kterou je potřeba udělat, přidat úkoly.
Datum a termín splnění úkolu – Počáteční datum a termín splnění můžou přinést do vašeho plánu určitou strukturu, takže váš tým bude vědět, co se kdy bude dít.
Vytvoření kontejnerů – Až přidáte úkoly, můžete je řadit do kontejnerů. Pomůže vám to rozdělit věci podle fází, typů práce, oddělení nebo podle kritérií, která jsou pro váš plán nejvhodnější.
e-mailová oznámení – Planner Vám poskytuje dva způsoby jak být informováni o důležitých změnách. Umožňuje nastavit e-mailová upozornění i upozornění mobilní aplikací.
Moje úkoly – Uvádí úplný seznam všech vašich úkolů a jejich stav ve všech vašich plánech. Při společné práci na plánu vědí členové týmu vždy, kdo na čem pracuje.
Přidávání uživatelů a jejich přiřazení k úkolům  – V Planneru můžete vybrat uživatele a přidělit je k projektům a přiřadit jim konkrétní úkoly v souladu s jejich činností v rámci projektu.

Než začnete

Vytvoření plánu
Přidání úkolů
Spolupráce s týmem
Zobrazení průběhu vašeho plánu
Nápověda k Microsoft Planneru



Vlastník stránky: VIC - oddělení integrace a koordinace (81370), Poslední změna: 26.02.2019