Plánovaná odstávka databází 18.10.2019 – 20.10.2019: Provoz všech databází byl obnoven, jednotlivé aplikace se vrací do běžného provozu...

HelpDesk ČVUT je webová aplikace orientována na komplexní podporu služeb zejména v oblasti IT na ČVUT. Hlavním účelem je záznam chyb, požadavků a návrhů na zlepšení, komunikace těchto informací s uživatelem, ale i uvnitř týmu zajišťujícího danou službu. Aplikace využívá produkt JIRA Core, který je autentizačně napojen na ActiveDirectoryshibboleth. Systém je možné využívat jako HelpDesk i pro jiné součásti ČVUT a jiné typy služeb (např. evidence požadavků na správu budov). 

Dostupné pro

Studenty, Pracovníky, Partnery

Přínosy a klíčové funkce

  • řízený přístup k podnětům, požadavkům a hlášením uživatelů,
  • aktuální přehled o stavech a změnách úloh,
  • detailní vyhledávání a filtrování,
  • workflow pro zlepšení přehledu o stavu práce,
  • zasílání e-mailových upozornění v případě aktualizace úlohy.

Požadavky

  • uživatel musí mít platný vztah k ČVUT,
  • uživatel musí mít platné Heslo ČVUT.

Ukázka workflow úlohy
Návod pro Uživatele.



Vlastník stránky: VIC - oddělení integrace a koordinace (81370), Poslední změna: 07.06.2019