od 4. srpna 2025 bude v původním systému HelpDesk (JIRA) ukončena možnost vytvářet nové požadavky. Nové požadavky bude možné zadávat výhradně prostřednictvím systému ServiceDesk (Alvao).
POZOR! Pro fakultu stavební je stanoven termín ukončení možnosti vytvářet nové požadavky na 15. září 2025. 

Stávající otevřené požadavky v HelpDesku budou samozřejmě řádně dořešeny.

——————————–

HelpDesk ČVUT je webová aplikace orientována na komplexní podporu služeb zejména v oblasti IT na ČVUT. Hlavním účelem je záznam chyb, požadavků a návrhů na zlepšení, komunikace těchto informací s uživatelem, ale i uvnitř týmu zajišťujícího danou službu. Aplikace využívá produkt JIRA Core, který je autentizačně napojen na ActiveDirectory. Systém je možné využívat jako HelpDesk i pro jiné součásti ČVUT a jiné typy služeb (např. evidence požadavků na správu budov). 

Dostupné pro

Studenty, Pracovníky, Partnery

Přínosy a klíčové funkce

  • řízený přístup k podnětům, požadavkům a hlášením uživatelů,
  • aktuální přehled o stavech a změnách úloh,
  • detailní vyhledávání a filtrování,
  • workflow pro zlepšení přehledu o stavu práce,
  • zasílání e-mailových upozornění v případě aktualizace úlohy.

Požadavky

  • uživatel musí mít platný vztah k ČVUT,
  • uživatel musí mít platné Heslo ČVUT.

Ukázka workflow úlohy
Návod pro Uživatele.

Než začnete

Pověření k provozování



Vlastník stránky: VIC - oddělení základních IT systémů I. (81370) , Poslední změna: 04.08.2025