HelpDesk ČVUT je webová aplikace orientována na komplexní podporu služeb zejména v oblasti IT na ČVUT. Hlavním účelem je záznam chyb, požadavků a návrhů na zlepšení, komunikace těchto informací s uživatelem, ale i uvnitř týmu zajišťujícího danou službu. Aplikace využívá produkt JIRA Core, který je autentizačně napojen na ActiveDirectory. Systém je možné využívat jako HelpDesk i pro jiné součásti ČVUT a jiné typy služeb (např. evidence požadavků na správu budov).
Dostupné pro
Studenty, Pracovníky, Partnery
Přínosy a klíčové funkce
- řízený přístup k podnětům, požadavkům a hlášením uživatelů,
- aktuální přehled o stavech a změnách úloh,
- detailní vyhledávání a filtrování,
- workflow pro zlepšení přehledu o stavu práce,
- zasílání e-mailových upozornění v případě aktualizace úlohy.
Požadavky
- uživatel musí mít platný vztah k ČVUT,
- uživatel musí mít platné Heslo ČVUT.
Ukázka workflow úlohy
Návod pro Uživatele.