Úvodní obrazovka žadatele

Úvodní obrazovkou žadatele je Hlavní stránka, obsahuje:

  • Pole pro vyhledávání “S čím vám můžeme pomoci?” Vyhledává se v Aktuálních zprávách, v znalostní databázi, v požadavcích žadatele a službách (v názvu služby včetně cesty ve stromu a v klíčových slovech).
  • Předdefinované dlaždice – nabízí se dlaždice pro zadání požadavku do služeb součástí, k nimž má žadatel vztah.
  • Aktuální zprávy
  • Moje požadavky
  • Báze znalostí

Založení nového požadavku

Žadatel může založit nový požadavek:

  1. Kliknutím na dlaždici příslušné součásti na Hlavní stránce
    Po kliknutí na dlaždici součásti se rozbalí katalog služeb zvolené součásti v standardním členění služeb (Studium, Věda, Administrativa, IT služby, Správa budov). Katalog služeb jednotlivých součástí může být dále podrobněji členěn.
  2. Na Hlavní stránce s využitím pole pro vyhledávání “S čím vám můžeme pomoci?”
    Systém nabídne podle zadaného textu odpovídající služby.  Vyhledává se podle názvu služby (včetně cesty ve stromu) a klíčových slov. Po kliknutím na nalezenou službu je možné založit do služby nový požadavek.
  3. Požadavek lze také založit z obrazovky Požadavky nebo Katalog služeb.

Upozornění: při zadávání požadavků na Hlavní stránce s využitím pole pro vyhledávání “S čím vám můžeme pomoci?” se uživateli podle zadaného textu vyhledají kromě odpovídajících služeb případně také odpovídající Aktuální zprávy, Články báze znalosti a požadavky, které uživatel dříve zadal.

Po výběru požadované služby se zobrazí obrazovka pro zadání nového požadavku.

Komunikace s řešitelským týmem:

V průběhu řešení požadavku může žadatel k požadavku prostřednictvím systému zadávat doplňující informace nebo může odpovídat na zaslané notifikace. Informace předávané mezi žadatelem a řešitelským týmem se zobrazují v detailu požadavku na kartě Komunikace.



Vlastník stránky: VIC - oddělení základních IT systémů I. (81370) , Poslední změna: 24.01.2025