Úvodní obrazovka žadatele
Úvodní obrazovkou žadatele je Hlavní stránka, obsahuje:
- Pole pro vyhledávání “S čím vám můžeme pomoci?” Vyhledává se v Aktuálních zprávách, v znalostní databázi, v požadavcích žadatele a službách (v názvu služby včetně cesty ve stromu a v klíčových slovech).
- Předdefinované dlaždice – nabízí se dlaždice pro zadání požadavku do služeb součástí, k nimž má žadatel vztah.
- Aktuální zprávy
- Moje požadavky
- Báze znalostí
Založení nového požadavku
Žadatel může založit nový požadavek:
- Kliknutím na dlaždici příslušné součásti na Hlavní stránce
Po kliknutí na dlaždici součásti se rozbalí katalog služeb zvolené součásti v standardním členění služeb (Studium, Věda, Administrativa, IT služby, Správa budov). Katalog služeb jednotlivých součástí může být dále podrobněji členěn.
- Na Hlavní stránce s využitím pole pro vyhledávání “S čím vám můžeme pomoci?”
Systém nabídne podle zadaného textu odpovídající služby. Vyhledává se podle názvu služby (včetně cesty ve stromu) a klíčových slov. Po kliknutím na nalezenou službu je možné založit do služby nový požadavek. - Požadavek lze také založit z obrazovky Požadavky nebo Katalog služeb.
Upozornění: při zadávání požadavků na Hlavní stránce s využitím pole pro vyhledávání “S čím vám můžeme pomoci?” se uživateli podle zadaného textu vyhledají kromě odpovídajících služeb případně také odpovídající Aktuální zprávy, Články báze znalosti a požadavky, které uživatel dříve zadal.
Po výběru požadované služby se zobrazí obrazovka pro zadání nového požadavku.
Komunikace s řešitelským týmem:
V průběhu řešení požadavku může žadatel k požadavku prostřednictvím systému zadávat doplňující informace nebo může odpovídat na zaslané notifikace. Informace předávané mezi žadatelem a řešitelským týmem se zobrazují v detailu požadavku na kartě Komunikace.