OPRAVENO: Částečný výpadek služeb Usermap
V současnou chvíli evidujeme výpadek ve službě Usermap – nefunguje vyhledávání osob, změny hesla a obecně operace s profilem uživatele. Na odstranění problému pracujeme. Děkujeme... Přejít na stránku »
V současnou chvíli evidujeme výpadek ve službě Usermap – nefunguje vyhledávání osob, změny hesla a obecně operace s profilem uživatele. Na odstranění problému pracujeme. Děkujeme... Přejít na stránku »
V pátek 20. 8. 2021 od 9.00, může dojít během plánované odstávky k nedostupnosti aplikací e-obchod, PES/MIS, PGS, TZS, Abonent, CUL. Omlouváme se za komplikace.
Vážení uživatelé, v termínu od 27.8. 2021 8:00 do 29.8.2021 23:00 bude probíhat upgrade aplikace SFIS. V daném čase bude aplikace nedostupná. Omlouváme se za... Přejít na stránku »
Vážení uživatelé, provoz databází Oracle byl obnoven. Aplikace KOS, SFIS, EGJE, EZOP/V3S, PES (AEDO+MIS), USERMAP, HelpDesk, Wiki, Aleph jsou již také v provozu. Ostatní budou... Přejít na stránku »
Dnes 8.1.2021 po 20 hodině dojde k mimořádné odstávce aplikace HelpDesk ČVUT, předpokládaná doba 1-2 hodiny. Děkujeme za pochopení. Aktualizace 21:00 – normální provoz byl... Přejít na stránku »
Omlouváme se za dočasný výpadek služby SharePoint ČVUT. Předpokládané obnovení provozu služby je cca v 18 hodin. 18:15 – Provoz obnoven.
Od pátku 11.12.2020 od 19:00 do soboty 12.12.2020 do cca 12:00 budou z důvodu změny databázového prostředí nedostupné služby CUL (Centrálního úložiště). V souvislosti s... Přejít na stránku »
V rezervačním systému Abonent nelze platit interní kartou. Rezervaci si můžete sjednat ve Vydavatelství průkazů s platbou v hotovosti,
TINA je mimo provoz, na odstranění závady se pracuje. Děkujeme za pochopení. Aktualizace 6.1.2021 – Na řešení stále pracujeme ve spolupráci s dodavatelem.
Vážení uživatelé, dnes 26.11. mezi 20:00 – 21:00 dojde ke krátkodobé odstávce systému SFIS. Odhadovaná délka je cca 15 – 30 minut. Důvodem je oprava... Přejít na stránku »