Z důvodu technické závady databází Oracle jsou mimo provoz všechny aplikace IS ČVUT na databázích závislé. Předpokládáme, že provoz bude obnoven během pátečního dopoledne. Aplikace v prostředí Microsoft 365 jsou v provozu bez omezení.
Děkujeme za pochopení
VIC ČVUT
Aktualizace 30.8.2024 9:35 – Technická závada stále trvá, může docházet k dočasnému obnovení chodu některých aplikací, z preventivních důvodů důrazně doporučujeme je během probíhajícího výpadku nepoužívat!
Aktualizace 30.8.2024 13:00 – Bohužel závada stále trvá, děláme vše pro to, aby byl problém co nejdříve vyřešen.
Aktualizace 30.8.2024 22:15 – Zdá se, že se závadu podařilo odstranit. Nyní prověřujeme, že je systém stabilní a že nedojde po delší době znovu k výpadku. Stále proto nedoporučujeme aplikace používat. Vyčkejte prosím na potvrzení funkčnosti.
Aktualizace 31.8.2024 10:45 – Závada byla odstraněna. Nyní upravujeme konfigurace, které byly změněny během analyzování problému. Stále proto nedoporučujeme aplikace používat. Vyčkejte na potvrzení funkčnosti aplikací.
Aktualizace 31.8.2024 15:30 – Databáze Oracle jsou nyní plně dostupné pro aplikční servery. Postupně obnovujeme provoz všech aplikací. Aplikace, které jsou již v provozu, můžete používat bez omezení.
Aktualizace 31.8.2024 16:30 – Potvrzujeme funkčnost aplikací USERMAP, KOS (web), EGJE, AEDO/MIS, SFIS, HelpDesk, Abonent, TZS, SGS, Mobility, Aleph. Pokračujeme na obnovení provozu dalších aplikací.
Případné problémy hlaste na HELPDESK.
Aktualizace 31.8.2024 17:50 – Zprovozněny aplikace EZOP, V3S a PGS.
Aktualizace 31.8.2024 18:05 – Všechny aplikace IS ČVUT jsou v provozu v plném rozsahu. Případné problémy hlaste na HELPDESK.