Q:  Problém se zobrazováním odebíraných složek:
A:   Abyste viděli stromovou strukturu všech složek ve schránce, tak musíte v nastavení účtu zrušit volbu: Zobrazit pouze odebírané položky (Thunderbird >> Nastavení účtu >> Nastavení serveru >> Rozšířené).
Tento problém byl MS vyřešen (Edit 26.1.2023)

Q:   Problém se zařazováním odeslané zprávy do složky:
A:   Pokud máte problém s ukládáním odeslané pošty, pak zkuste změnit Maximální počet spojení serveru do mezipaměti na 1 (Thunderbird >> Nastavení účtu >> Nastavení serveru >> Rozšířené).

Q:   Nedaří se Vám přihlásit se k SMTP/IMAP serveru:
A:   Zkontrolujte, že máte povolenu volbu: Povolit serverům ukládat cookies (Thunderbird >> Nastavení >> Soukromí a zabezpečení).

Q: Program zobrazí hlášku “User is authenticated but not connected”:
A: V program běžte do nastaveni ( zobrazeno jako ozubené kolečko) –> obecné –> editor předvoleb –> zobrazit vše.
Vyhledejte proměnou “network.dns.disableIPv6” a nastavte ji na TRUE.

 



Vlastník stránky: VIC - oddělení základních IT systémů II. (81380) , Poslední změna: 26.01.2023 , Štítky: FAQmailnávodthunderbird