Provoz telefonického HelpDesku v pracovní dny 9:00 – 15:00
Pokud jste zaměstnanec:
- Kontaktujte předem svého vedoucího nebo IT pracovníka fakulty nebo součásti ČVUT, který Vás zná a má právo vydávat Hesla ČVUT.
- Sdělte mu, že máte problém s heslem a upozorněte ho, že bude kontaktován HelpDeskem VIC pro ověření.
- Následně volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
- Následně HelpDesk VIC ověří u Vašeho vedoucího, že jste ho požádal o potvrzení problému s Heslem ČVUT.
- V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.
Pokud nejste zaměstnanec:
- Volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
- V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.