Provoz telefonického HelpDesku v pracovní dny 9:00 – 15:00
Upozornění: Naše telefonní linka je před začátkem semestru a v jeho prvních měsících často velmi vytížena. Může se proto stát, že prostřednictvím telefonu nebudete odbaveni. Doporučujeme proto zvolit jinou metodu změny hesla. Zejména zaměstnancům doporučujeme využít správce hesel na fakultách nebo součástech. Jejich seznam je k dispozici pro každou součást na stránce Podpora.
Pokud jste zaměstnanec:
- Kontaktujte předem svého vedoucího nebo IT pracovníka fakulty nebo součásti ČVUT, který Vás zná a má právo vydávat Hesla ČVUT.
- Sdělte mu, že máte problém s heslem a upozorněte ho, že bude kontaktován HelpDeskem VIC pro ověření.
- Následně volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
- Následně HelpDesk VIC ověří u Vašeho vedoucího, že jste ho požádal o potvrzení problému s Heslem ČVUT.
- V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.
Pokud nejste zaměstnanec:
- Volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
- V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.