Provoz telefonického HelpDesku v pracovní dny 9:00 – 15:00
Upozornění: Naše telefonní linka je před začátkem zimního semestru a v jeho prvních měsících často velmi vytížena (září – listopad). Může se proto stát, že prostřednictvím telefonu nebudete odbaveni. Doporučujeme proto zvolit jinou metodu změny hesla. Zejména zaměstnancům doporučujeme využít správce hesel na fakultách nebo součástech. Jejich seznam je k dispozici pro každou součást na stránce Podpora.
Pokud jste zaměstnanec:
- Kontaktujte předem svého vedoucího nebo IT pracovníka fakulty nebo součásti ČVUT, který Vás zná a má právo vydávat Hesla ČVUT.
- Sdělte mu, že máte problém s heslem a upozorněte ho, že bude kontaktován HelpDeskem VIC pro ověření.
- Následně volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
- Následně HelpDesk VIC ověří u Vašeho vedoucího, že jste ho požádal o potvrzení problému s Heslem ČVUT.
- V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.
Pokud nejste zaměstnanec:
- Volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
- V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.