V osobním nastavení profilu můžete přidat mobilní tel. číslo, které bude sloužit pro případ krizové notifikace k zaslání informací.
Důrazně doporučujeme uvést do systému alespoň jedno Vaše mobilní číslo.
Pozn.: Telefonní čísla pevných linek nelze použít v případě krizové notifikace!
Jak na to?
1.Na stránce UserMap se přihlaste svým uživatelským jménem ČVUT a heslem ČVUT
2. Po přihlášení vyberte vpravo u svého jména volbu „Uživatelský profil“.
3. V záložce „Nastavení“ vyberte volbu „Nastavení telefonních čísel“.
4. Na zobrazeném dialogu najdete telefonní čísla evidované u vaší osoby.
5. Pokud v seznamu Vaše číslo nemáte, můžete jej přidat přes tlačítko Přidat telefonní číslo -> Soukromé telefonní číslo.
Pozn.: Pokud Vám formulář vrátí chybu, že číslo již existujte, zkuste jej přidat jako ČVUT telefonní číslo.
UserMap obsahuje systémový číselník telefonních číšel a pokud je číslo majetkem ČVUT, je třeba jej vybrat z číselníku.
6. Po rozkliknutí detailu tužky je možné nastavit detaily k danému telefonnímu číslu.
U každého čísla je možné nastavit jeho Viditelnost, která určuje, kde všude bude Vaše telefonní číslo viditelné.
Volba: Zobrazit v rámci IS ČVUT nastavuje číslo tak, že může být využito každým informačním systémem na ČVUT (jak celoškolsky provozovaným, tak i fakultním systémem).
Volba: Skrýt v rámci IS ČVUT označuje číslo, že bude uloženo pouze v aplikaci UserMap ČVUT a je předáváno do systému na podporu krizových notifikací, kde může být použito v případě krizové situace na ČVUT / fakultě.